Rectus Training Módszer

Pécs
2017. aug. 10. (csütörtök) 09.002017. aug. 17. (csütörtök) 09.002017. aug. 24. (csütörtök) 09.002017. aug. 31. (csütörtök) 09.002017. szept. 7. (csütörtök) 09.002017. szept. 14. (csütörtök) 09.002017. szept. 21. (csütörtök) 09.002017. szept. 28. (csütörtök) 09.002017. okt. 5. (csütörtök) 09.002017. okt. 12. (csütörtök) 09.002017. okt. 19. (csütörtök) 09.002017. okt. 26. (csütörtök) 09.00

Az RTM egy komplett rehabilitációs program, ami a rectus diastasisra (egyenes hasizmok eltávolodására) fókuszál, és fel/újra építi a gyenge törzstartó izmokat. A program célja nem csak az, hogy rendbe hozza a szülés utáni pocakot, hanem hogy megtanulj ezzel együtt élni; megértsd, mi történt a testedben, és segítsen megelőzni a jövőbeni komolyabb károkat. A program várandósoknak és a szülés utáni időszakban kiemelten ajánlott, ugyanakkor tökéletes a várandósságra készülőknek, illetve mindenkinek, aki erős core izmokat szeretne.

Az RTM különlegessége, hogy figyelembe veszi a szülés utáni speciális tényezőket, az ún. posztnatális változókat: a kismamák testi és lelki változásait, problémáit.

Kiemelt szerepet kap az utánkövetés – a tréningen résztvevők folyamatos támogatása, a gyakorlatok személyre szabása, a fokozatosság elvét betartó nehézségi szint emelése.

A program 8 lépcsőből áll. 8 hét alatt fokozatosan, lépésről-lépésre regenerálod, építed fel a has és a törzs izmait. Rövidebb idő is elég azoknak, akiknek 3 ujjnyinál kisebb az eltávolodás és minden nap elvégzik a gyakorlatokat. Az első 2 hétben az egyenes hasi izmok közti eltávolodást zárjuk, utána megerősítjük az erős és egészséges hashoz szükséges izmokat. A program tartásbeállítással, mélyhátizom és a gátizmok erősítésével teszi teljessé a regenerációt.

Mit ígér a program?

  • Zárja a rectus diastasist
  • Erősebbnek érzed magad
  • Csökken a haskörfogatod (köldök körül mért méret)
  • Javul a testtartásod
  • Csökken (vagy elmúlik) a hátfájásod
  • Erősödik a gátizomzat – csökkennek a gátizom gyengeség okozta tünetek
  • Megtanulod a számodra legideálisabb gyakorlatokat és azok megfelelő kivitelezését, hogy máshol, más edzésen is biztonságosan és hatásosan edzhess
  • Nő az önbizalmad

A programot Dr. Kerekes Tímea szülész-nőgyógyász doktornő, egy gyermekes anyuka és Tőkés Renáta, két gyermekes, pre- és posztnatális edzőnő dolgozta ki,akinek saját magának is komoly rectus diastasist kellett helyrehoznia.

Az órákon való részvételhez kérlek regisztrálj, az edzések létszám korlátosak!