Hordozós Kanga

Pécs
2017. aug. 2. (szerda) 10.002017. aug. 3. (csütörtök) 10.002017. aug. 9. (szerda) 10.002017. aug. 10. (csütörtök) 10.002017. aug. 16. (szerda) 10.002017. aug. 17. (csütörtök) 10.002017. aug. 23. (szerda) 10.002017. aug. 24. (csütörtök) 10.002017. aug. 30. (szerda) 10.002017. aug. 31. (csütörtök) 10.002017. szept. 6. (szerda) 10.002017. szept. 7. (csütörtök) 10.002017. szept. 13. (szerda) 10.002017. szept. 14. (csütörtök) 10.002017. szept. 20. (szerda) 10.002017. szept. 21. (csütörtök) 10.002017. szept. 27. (szerda) 10.002017. szept. 28. (csütörtök) 10.002017. okt. 4. (szerda) 10.002017. okt. 5. (csütörtök) 10.002017. okt. 11. (szerda) 10.002017. okt. 12. (csütörtök) 10.002017. okt. 18. (szerda) 10.002017. okt. 19. (csütörtök) 10.002017. okt. 25. (szerda) 10.002017. okt. 26. (csütörtök) 10.00

Hordozós Kanga-tréning a legnagyszerűbb formája a szülés utáni regenerációnak, a has- és gátizmok megerősítésének, az alapállóképesség felépítésének. További előnyei közé tartozik, hogy a legjobb edzőtárssal mozoghatsz együtt: saját babáddal!

Mire számíthatsz?
Kb. 1,5 órás elfoglaltságra, ebben 50-55 perces testmozgásra. Az edzéseken lehetőséged van hordozással és edzéssel kapcsolatos kérdéseket feltenni. Megbeszéljük az esetleges komplikációk esetén mire kell vigyáznod, megtanuljuk a hasizmok regenerálásának és megerősítésének elméleti alapjait. Egy kellemes hangulatú torna során megtanulod, hogyan mozogj a babával, hogyan tornázz úgy, hogy közben védd a gátizmaidat, milyen gyakorlatok javasoltak, és melyek nem a szülés utáni pár hónapban. Formáljuk a testet, pörgetjük a pulzust és feldobjuk a hangulatot! A 8 hét alatt igazi barátságok, kis baba-mama társaságok alakulnak ki! 
 
Mit hozz magaddal?
Kérlek, hozz magaddal kényelmes edzőruhát, saját törölközőt, ivóvizet és egy váltás ruhát a babának.

Az órákon való részvételhez kérlek regisztrálj, az edzések létszám korlátosak!